7 maja w szwedzkim Malmoe odbył się pierwszy półfinał konkursu piosenki Eurowizja 2024. Oprócz niesamowicie prowokującego show i zmysłowego występu ukraińskiego duetu Alyona Alyona i Jerry Heil na głównej scenie Europy, nie mniej ciekawy był odcinek przed występem przed transmisją półfinałową – pisze WomanEL.
< p>Współgospodarz obecnego pre-show i współpracownik stałego komentatora „Eurowizji”; na Ukrainie Timur Miroshnichenko został piosenkarzem i
autorka tekstów DIANA GLOSTER. Jednym z głównych zawodowych marzeń dziewczyny jest udział w głównym europejskim konkursie piosenki – Eurowizji. jako reprezentantka swojego kraju, więc pewnie zmierza do celu.
Pierwszy odcinek pre-show poświęcony był omówieniu uczestników aktualnego konkursu i przewidywaniu możliwych wyników
głosowanie publiczności. Do rozmowy włączył się także Evgeniy Triplov, ukraiński producent, reżyser i autor tekstów, który podzielił się swoją ekspercką opinią na temat pierwszego półfinału Eurowizji 2024.
Evgeniy zauważył, że w tym roku przedstawiciele Ukrainy mogą wejść do finału TOP-5, a przynajmniej TOP-3 wśród wszystkich finalistów. Prezenterzy zwrócili także uwagę nie tylko na niesamowity występ Ukraińców w utworze „Teresa & Marii”, ale także głęboką misję społeczną, która się w nim kryje.
Właściwie ukraiński widz również nie stroni od „Eurowizji 2024”. i aktywnie monitoruje rozwój sytuacji w Malmö. W szczególności aż 38 tysięcy użytkowników dołączyło do oglądania pre-show z udziałem DIANA GLOSTER i Timura Miroshnichenko w oczekiwaniu na pierwszy półfinał głównego europejskiego konkursu piosenki.
Alyona Alyona i Jerry Heil na głównej scenie Eurowizji 2024. Źródło: YouTube.
Czy spełnią się prognozy Evgeny'ego Triplova, współgospodarzy DIANA GLOSTER i Timura Miroshnichenko, przekonamy się już w najbliższą sobotę, 11 maja. Tymczasem Ukraińcy mogą jedynie kibicować i wspierać w każdy możliwy sposób dziewczyny Alyonę Alyonę i Jerry’ego Heila na ich drodze do tegorocznego zwycięstwa w Malmö.
Przypominamy, że odbyło się to niesamowite przedstawienie autorstwa popularnej reżyserki Tanyi Muinho.