Współzałożyciel Pixelverse, projektu opartego na sieci TON, powiedział, że niektóre gry wykorzystujące Blockchain nie spełnił ich oczekiwań ze względu na niedostatecznie rozwiniętą rozgrywkę.
Kori Leon wyraził rozczarowanie wieloma projektami gier Web3, które nie przyciągnęły wielu użytkowników. Sytuacji nie może pomóc nawet duża liczba sponsorów chcących finansować startupy. Aby ekosystem gier mógł się rozwijać, niezwykle ważne jest, aby projekty skupiały się na budowaniu silnej bazy klientów i dystrybucji tokenów. Jednocześnie nie należy składać użytkownikom nierealnych obietnic – podkreślił biznesmen.
„Stan gier pozostawia wiele do życzenia. Pomimo znacznych funduszy na projekty oparte na blockchainie, wiele niedawno wprowadzonych na rynek tytułów, które otrzymały wysokie wyceny i kapitał od inwestorów typu venture, charakteryzuje się słabą rozgrywką. Te projekty przyciągają tylko tych graczy, którzy spekulują na temat wartości zasobów w grach” – wyjaśnił współzałożyciel Pixelverse.
Założyciel i dyrektor generalny niezamiennego agregatora danych tokenów CryptoSlam, Randy Wasinger, ma inny punkt widzenia. Nazwał gry dobrym sposobem na przyciągnięcie nowych użytkowników do Web3. W gry oparte na blockchainie zainwestowano ogromną ilość kapitału, ale tworzenie projektów o wyższej jakości wymaga więcej czasu. Wasinger ma nadzieję, że za pomocą blockchainów Immutable, Ronin i Mythos programiści będą mogli tworzyć „zabójcze gry”, które przyciągną nie tysiące, ale miliony nowych użytkowników.
Wcześniej Sandeep Naiwal, współzałożyciel rozwiązania skalującego Ethereum Polygon, sugerował, że gry oparte na blockchainie przyczynią się do masowej adopcji kryptowalut.
Источник: bits.media